elisha - . . Zdjęcie 213419


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
elisha - . . Zdjęcie 213419
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2018-02-09
Odsłon: 326
Komentarzy: 11
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_21549
elisha


Kategoria zdjęcia: FAB:Martwa_natura






 





avatar_19536
2018-02-09 19:03:15
nowikowa
Zgloś do moderacji
z tekstur przerzucamy sie na mgle w martwej naturze :)
avatar_21549
2018-02-09 19:18:24
elisha
Zgloś do moderacji
To jest z teksturą , jedynie odbarwiłam lekko całość , stąd może wrażenie mgły ;) , która mi akurat nie przeszkadza , bo ja z tych co nie zawsze wszystko tak jak w książkach piszą ;) .... czy szerzej hmmm , no nie wiem jakoś tutaj mi ta "ciasnota" pasuje :) no ale nie wszystkim musi .

avatar_6282
2018-02-09 19:06:46
brownsville
Zgloś do moderacji
Patera w tym oswietleniu nie wyglada najlepiej. I moim zdaniem malo kontrastowo.
Bez glosu.
avatar_21549
2018-02-09 19:20:45
elisha
Zgloś do moderacji
Być może , choć nie wiem czy w innym świetle wyglądała by inaczej , bo jest matowa i światło nie uczyni jej innej . Było bardziej kontrastowo , ale stonowałam kolory , bo mi się nie podobało w takim wydaniu .

avatar_19536
2018-02-09 19:08:19
nowikowa
Zgloś do moderacji
i odrobinke szerzej moze ... (?)

avatar_19536
2018-02-13 07:45:57
nowikowa
Zgloś do moderacji
nie jestem specjalista, ale wyszperalam w necie, ze przy kompozycjach martwej natury nie jest wskazane stosowanie tak ciasnych kadrow...a dlaczego? gdzyz w ten sposob twoje mandarynki przybieraja w oczach ogladajacego monstrualnych rozmiarow, wygladaja na wieksze owoce, niz nimi sa w rzeczywistosci, wiecej przestrzeni w kadrze a mandarynki wroca do swojego naturalnego rozmiaru

taka moja dygresja
nie musisz sie Autorze z nia zgodzic, ale moze na cos sie przyda...
pozdrawiam
avatar_21549
2018-02-13 11:00:38
elisha
Zgloś do moderacji
ja tu patrzę i mandarynki wyglądają mi na normalne takie jakie są w rzeczywistości , miska i świecznik też nie różnią się od tych rzeczywistych , nie wiem zatem skąd spostrzeżenie o ich monstrualnych rozmiarach :) .. no ale może Ty je tak widzisz .

Sprawdzę sobie w szerszej perspektywie jak będzie wyglądać :) , lubię "ciasnotę" w kadrach martwej natury stąd przy kadrowaniu , bardzo często pozbywam się nadmiaru wolnej przestrzeni :)))

avatar_19536
2018-02-13 11:31:56
nowikowa
Zgloś do moderacji
to nie ja tak widze, ja dopiero ucze sie patrzec, tak jest napisane i powtarzam Tobie, zebys nastepne manadrynki miala w GN a nie w ciemni....
zrobisz jak zechcesz..pozdro
avatar_21549
2018-02-13 11:59:22
elisha
Zgloś do moderacji
uczymy się cały czas , najważniejsze jednak by być wierny sobie i swojemu widzeniu , nawet jeśli nie będzie to akceptowane przez innych , bo robienie czegoś wbrew sobie po to tylko by inni to zaakceptowali , to chyba nie ta droga ...według mnie rzecz jasna :) . choć komentarze i uwagi zawsze czytam i staram się , jeśli są pomocne wyciągać z nich wnioski .

avatar_19536
2018-02-13 12:04:22
nowikowa
Zgloś do moderacji
tak, ale wlasne zdanie czesto ma sie po to by je moc czasami zmienic... tez robilam kiedys takie ciasne kompozycje i mi sie one podobaly ,ale ...............................................zmienilam zdanie... powodzenia :)
avatar_21549
2018-02-13 12:17:48
elisha
Zgloś do moderacji
.. a dzięki i wzajemnie :))