Powiem tak po pierwsze wiecej kontrastu, po 2-gie gorne narozniki az sie prosza aby je wyciagnac z rogow, 3- stanac na przeciwko zeby srodkowa czesc szla prosto. Pozwolilem sobie zrobic wlasna wizje tego "na szybko" i owiele lepiej to wyglada poza oczywiscie tym ze niema punktu srodka jako symetrii a i niebo sie rozdwoilo. Warunki swietne moim zdaniem ale kadr niedopracowany. Dla tego glosuje na nie, ( az zal bo moglo byc swietne foto, zazdroszcze warunkow)
Nie całkiem symetryczne cienie i poziome płaszczyzny zgadzają się z takimi też rogami, cięcia aby wyprowadzić je z nich idealnie zubożyły by kadr o sporo treści.
Dla mnie jest złoto już teraz.
Autorze, tak jak pisałem wcześniej, miejscówka rewelacyjna. Uwagi Kuby słuszne, a mi osobiście najbardziej przeszkadza centralna część kadru, która moim zdaniem powinna być w takiej odsłonie - wymuszającej symetrię - prosta. Myślę że cały problem powstał po tym że dolne linie sprowadziłeś symetrycznie do narożników, wtedy automatycznie szukamy wzrokiem symetrii w górnej części kadru, a tam jej brakuje i na dodatek u zbiegu linii prowadzących wzrok do góry widzimy "przechyloną" centralną (teoretycznie najważniejszą) część kadru, co powoduję lekką konsternację u widza (tak mniemam ). Jeżeli środek kadru miałby być pochylony w którąś stronę, to zrobiłbym to bardziej zdecydowanie , tak żeby nie budziło wątpliwości co chciałeś pokazać. Co do "zubożenia kadru o sporo treści" o czym pisał pouln, to uważam, że tego typu kadry muszą być przemyślane i wykonane już na etapie fotografowania bo późniejsze wycinanki w PS, nie prowadzą już do niczego dobrego. Pomysł na kadr i klimat fotki jest dla mnie super.
Dla mnie jest złoto już teraz.
Publikuj