Strona główna » Kontra

stul - Magdalena. Pozuje: Magda  Make-up: Ania Oronowicz Blenda: Kuba W.. Zdjęcie 55906


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
stul - Magdalena. Pozuje: Magda  Make-up: Ania Oronowicz Blenda: Kuba W.. Zdjęcie 55906
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2012-04-02
Odsłon: 5311
Komentarzy: 34
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 5
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
avatar_159
stul

Magdalena


Kategoria zdjęcia:



Pozuje: Magda
Make-up: Ania Oronowicz
Blenda: Kuba W.


 







avatar_4959
2012-04-02 20:56:24
spd
Zgloś do moderacji
wydaje mi się że lekko zbyt mocno doświetlone tą blendą

avatar_20
2012-04-02 21:00:34
maggie
Zgloś do moderacji
mi świecenie wyjątkowo odpowiada, może na twarzy miejscami ciut mocno, ale i tak podoba się... natomiast to co w tle widzę budzi mój niepokój... pionowa kreska po prawej stronie kadru obok modelki... skąd się wzięła??

bez głosu

avatar_159
2012-04-02 21:04:32
stul
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
... Madziu, to flara.

Odpowiedz

avatar_159
2012-04-02 21:15:04
stul
Zgloś do moderacji
... po prostu ją zostawiłem. Zwróć uwagę, że zachodzi lekko (wspomniana linia) nad głowę. Nie założyłem osłony i osiemdziesiatkapiatka, którą fotografowałem, złapała flarę od promieni zachodzącego słońca :-)

avatar_20
2012-04-02 21:44:01
maggie
Zgloś do moderacji
tak bywa... ja chyba bym się jej pozbyła ;)
modelka piękna... dobry akcent ust... światło mi się podoba

jestem na tak w takim razie ;)
avatar_159
2012-04-02 22:53:47
stul
Zgloś do moderacji
Może rzeczywiście usunę tę flarę ... nie będzie trudno. Ale niech zostanie tu, jak jest :-)

avatar_513
2012-04-02 22:51:47
arturs
Zgloś do moderacji
nie oprę się ... i również na tak będę :)

avatar_342
2012-04-02 23:19:11
michal_w aff
Zgloś do moderacji
Pozwolę sobie być za publikacją.

avatar_320
2012-04-03 12:39:37
rex1313
Zgloś do moderacji
Rzeczywiście te upiorne światełko od dołu wygląda tu wyjątkowo ciekawie ;) Może to dzięki modelce, która ma bardzo interesującą urodę. Gorzej już wygląda na dłoniach...

Dziwna sprawa, jak powiększy zdjęcie się na full screen to jest bardziej nasaturowane, dlaczego ?
avatar_159
2012-04-03 19:33:36
stul
Zgloś do moderacji
@rex, w sumie nie wiem, jak Ci odpowiedzieć. Jakość i kolor full screen jest zgodna z oryginałem. Niepowiększony plik jest gorszej jakości. Nie mogę się dopatrzyć wspomnianej przez Ciebie zwiększonej saturacji. Jeśli chcesz, podeślę Ci *.jpeg 20x30.

avatar_320
2012-04-03 18:18:03
rex1313
Zgloś do moderacji
Tym bardziej dziwne, taka sytuacje widzialem tutaj jeszcze u kogos ( tez z kontem feria ), ale zdecydowana wiekszosc nie ma roznic miedzy fullscreenem a nie..

tutaj jak to u mnie wyglada:
http://cl.ly/3N2W1P2Q2t0y0s2h0o2q

tak samo jest na Google Chrome
avatar_159
2012-04-03 20:24:35
stul
Zgloś do moderacji
Porównałem jeszcze raz na moim Eizo i rzeczywiście masz rację. Regularny format w stosunku do full screen ma jakby obcięty gamut - co wg Ciebie wygląda, jak podniesiona saturacja.
Kolory są przygaszone i brakuje w nich światła. Plik, który wgrałem ma maksymalne dopuszczalne rozmiary dla konta feria, czyli 1200x800(799) w jakości PS 11 , ale regularny plik, bez full screen, już tylko 800x532. Czyli kompresja jest dość spora i to jest chyba główna przyczyna słabszej jakości.

avatar_513
2012-04-03 19:43:27
arturs
Zgloś do moderacji
KONTRA ... mam nadzieję :) / P.S. faktycznie jest jak rex1313 pisze ...
avatar_159
2012-04-03 21:09:13
stul
Zgloś do moderacji
Jest , jest :-)

avatar_25
2012-04-03 21:39:46
morfi
Zgloś do moderacji
też dodam do kontry

avatar_1231
2012-04-08 05:33:33
emalina
Zgloś do moderacji
różnice w kolorze w pe i mniejszym pliku wynikają z profilu koloru (Adobe RGB 98) - do użytku internetowego sRGB jest optymalne i róznic w kolorze nie ma nawet przy znacznie zmniejszonej jakości i przy różnych wielkościach plików.

avatar_320
2012-04-08 11:16:13
rex1313
Zgloś do moderacji
Zgadzam się z emaliną, sprawdziłem teraz ten plik i rzeczywiście ma osadzony Adobe RGB 98 - profil ten sprawdza się nieźle przy obróbce ze względu na większą przestrzeń barw, ale przeglądarki nie potrafią go dobrze wyświetlać, do tego celu ( prezentacja w necie ) warto zawsze konwertować do sRGB, przynajmniej jeśli chcesz, żeby inni widzieli Twoje zdjęcie mniej więcej tak jak Ty.
avatar_159
2012-04-08 15:52:38
stul
Zgloś do moderacji
To nie tylko kwestia przestrzeni barwnej, ale i, chyba głównie jakości wyświetlacza. Jednakowe przestrzenie barwne będą jednakowo wyglądały na zbliżonej jakości monitorach. Słaby monitor=słaba jakość odwzorowania, niezależnie od przestrzeni,w której odwzorowana jest fotografia. Dzięki :-)

avatar_20
2012-04-08 12:08:13
maggie
Zgloś do moderacji
kontra

avatar_423
2012-04-08 14:18:06
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
kontra

avatar_320
2012-04-08 16:08:26
rex1313
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Jedynie na monitorze TN fotografia ta jest zblizona kolorystycznie ( ale i tak rozna ), na ipadzie, laptopie, i monitorze na IPS juz sa znaczne roznice w barwach, ja jednak obstawiam tutaj ten profil. A tak wogole to wybacz, ze tutaj draze ten temat, ale po prostu sam sie chce uchronic przed takimi problemami w przyszlosci, dlatego wole podyskutowac i moze sie czegos dowiedziec, a zdjecie kliknalem na kontre ;)
avatar_159
2012-04-09 00:11:04
stul
Zgloś do moderacji
Kolejną fotografię dodam w profilu sRGB, będzie można porównać.

avatar_1231
2012-04-08 20:43:09
emalina
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
jakosc monitora nie ma tu nic do rzeczy(tym bardziej , ze nie mozemy kontrolowac , na jakich sa oglądane nasze prace) , natomiast color profile ma- przy upload Adobe RGB , strona do ktorej uploadujesz interpretuje kolory przy optymizacji/zmniejszaniu po swojemu- dlatego na mniejszym/zinterpretowanym obrazku są przygaszone/desaturated a na PE gdzie jest obraz niezmieniony wygląda tak jak powinno. Niestety jest tak nawet w "color managed web browsers" Przy konwersji kolorów do sRGB unikniemy tego problemu w 100%- web default color space is sRGB dlatego najbezpieczniej używać tego profilu, w ps'ie save for web robi to automatycznie ale zawzse lepiej zroic to manualnie przed zapisaniem pliku - convert to color profile- sRGB - for internet use.
avatar_159
2012-04-09 00:58:48
stul
Zgloś do moderacji
... a co w przypadku, jeśli monitor słabej jakości nie odwzorowuje poprawnie ( bądź w ogóle) przestrzeni barwnej sRGB? Czy wtedy jego jakość nie ma znaczenia ?

avatar_1231
2012-04-09 04:22:07
emalina
Zgloś do moderacji
:) wtedy pozostaje już tylko wyrzucic monitor I czym prędzej zakupić nowy;) a tak na serio to wiadomo ze monitor ma znaczenie dla odbioru kolorów, ale tylko sRGB gwarantuje nam, ze niezależnie od browsera,/ softwaru uzytego do otwarcia pliku plik będzie wyglądał tak samo na tym samym monitorze; nie znaczy to oczywiście ze będzie wyglądał zgodnie z intencjami autora :)

avatar_159
2012-04-09 23:52:41
stul
Zgloś do moderacji
... i to jest dobre podsumowanie:-) Dzięki za dyskusję.


This page was created in 2.3325591087341 seconds