adamix - . . Zdjęcie 216604


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
adamix - . . Zdjęcie 216604
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2018-03-21
Odsłon: 1836
Komentarzy: 26
Ocena: -
Liczba ferii:0
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_180
adamix


Kategoria zdjęcia: FAB:Krajobraz






 










avatar_4977
2018-03-21 22:20:43
brolli
Zgloś do moderacji
Ty to jednak potrafisz zaorać dobrą fotę obróbką ;)
avatar_180
2018-03-21 22:51:08
adamix
Zgloś do moderacji
tak lubię :) potrafię zrobić też tak aby wszystkim się tu podobało ... już takie wsadziłem ... i osobiście wolę te co do ciemni poszły :) taka specyfika danego portalu ... raczej jestem przekonany że będę robił to co powyżej

avatar_150
2018-03-21 22:31:07
fotosc
Zgloś do moderacji
nawet i ja wiuem czyja to jest praca :)
avatar_180
2018-03-21 22:58:58
adamix
Zgloś do moderacji
a to już jest coś :)
o to zabiegam ...

avatar_4977
2018-03-21 23:06:38
brolli
Zgloś do moderacji
Słuchaj, byle Tobie pasowało, twoja fota, twoja wizja ;) Tylko raz na jakiś czas taką pod publikę poproszę :)
avatar_180
2018-03-22 00:05:06
adamix
Zgloś do moderacji
tak zrobię :)

avatar_342
2018-03-22 06:42:12
michal_w aff
Zgloś do moderacji
Ło matko :)

avatar_28626
2018-03-22 10:30:00
ewa1313
Zgloś do moderacji
hahahah Michał "ło matko" ja dodam ło matko i córko :)))

avatar_6282
2018-03-22 10:32:30
brownsville
Zgloś do moderacji
Szkoda, ze te wszystkie "lo matki i corki" nie sa podparte kilkoma konkretnymi uwagami.
avatar_180
2018-03-22 10:37:30
adamix
Zgloś do moderacji
ale jężeli chodzi o mnie to ja akurat nie oczekuję ... ja wolę chyba samo głosowanie co daje mi już jakiś obraz co gdzie i jak sie podoba czy nie podoba ... i nie mam też żalu że się nie podoba ...

avatar_28843
2018-03-22 10:41:47
pawelrajtor
Zgloś do moderacji
"Ło matko, gdzie w nocy był twój syn" :D.

avatar_6282
2018-03-22 10:47:30
brownsville
Zgloś do moderacji
Z punktu widzenia Autora brak uwag moze nie miec znaczenia. Ja traktuje FF rowniez edukacyjnie i czesto uwagi pod zdjeciami (nawet bolesne dla Autorow) sa cennymi lekcjami. O ile sa konkretne i dotycza pracy.
I to tylko mialem na mysli :)
avatar_180
2018-03-22 11:04:08
adamix
Zgloś do moderacji
zgadzam się z Tobą ... ale większość komentarzy jest raczej od strony własnych gustów ... często jest tak że ktoś uważa coś za błąd a ja widzę że jest to nasz plski regionalizm niczym bigos bo gdzie indziej to co u nas jest złe jest ok ... dlatego ja wolę obserwować ogólny trend niż wysłuchiwać czyjegoś utyskiwania ... ale masz rację i zgadzam się że dla większości fajnie by było poczytać merytoryczne wypowiedzi

avatar_28843
2018-03-22 11:16:05
pawelrajtor
Zgloś do moderacji
Prawda jest taka, że w większości podążamy utartymi schematami. Jak w latach 60tych rock'n'roll zaczął wchodzić na salony, wszyscy łapali się za głowy, a dziś kto nie zna Led Zeppelin :).
avatar_180
2018-03-22 11:31:09
adamix
Zgloś do moderacji
tak ... chociaż dostępność i możliwość bycia na różnych portalach czy to rosyjskich, angielskich czy amerykańskich pozwala nam wyjść poza pewne schematy i otworzyć się na inne perspektywy ... już się nauczyłem że nie zawsze centralnie jest źle czy góra z krańcem nieba musi być docięta a nawet cięcie po palcach mnie już przestało drażnić :) krzywy horyzont też lubię ( no może nie przy krajobrazach :) )

avatar_10059
2018-03-22 12:03:19
sebastianplonka
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
A może to taka "gra z konwencją", sentymentalna wycieczka w zamierzchłe czasy mody na hdry, pierwszych wersji photomatixa i machinery ;) Na niektórych portalach takie rzeczy jeszcze się 'sprzedają'.
avatar_180
2018-03-27 13:25:33
adamix
Zgloś do moderacji
paradoksalnie ... nie lubię tych HDRów ... ja widzę ogromna różnicę

avatar_19344
2018-03-22 12:22:42
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Adamix, piszesz, że wolisz obserwować ogólny trend. Co to znaczy? Że zgodnie z panującą modą na intensywne używanie fotoszopa również go mocno używasz, żeby utrzymać się w tym trendzie?
Jak się ma wartość nonkonformizmu w wyrażaniu siebie obrazem do dopasowywania własnego stylu do panujących trendów? Moda jest chyba znakiem chwilowych gustów ogółu?
avatar_180
2018-03-27 13:24:07
adamix
Zgloś do moderacji
bardzo źle mnie z interpretowałeś ... chodzi mi o coś odwrotnego ... uważam że warto sie otworzyć bo siedzenie w jednym miejscu to jest uleganie jakiejś modzie ... bardzo często w polskim przypadku jakiejś starej do tego modzie która daje wąskie klapki na oczy

avatar_19344
2018-03-27 14:02:20
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Koloryzujesz rzeczywistość w swoich pracach w sposób, którego widocznie nie rozumiem. Tu bardziej może już idzie o gust.
avatar_180
2018-03-27 14:07:42
adamix
Zgloś do moderacji
myślę ze o gust i wewnętrzne potrzeby :) ... myślę że w przypadku moich krajobrazów będzie się to zmieniać bo to moje początki dopiero ... a nie chcę robić tak jak inni ... chcę aby to były moje z kilometra rozpoznawalne pomimo że nie wszystkim będzie się to podobało ... no ale oczywiście fajnie gdyby komuś się podobało poza mną :)

avatar_19344
2018-03-27 14:25:09
wojtek_b
Zgloś do moderacji
Kilka już osób (fotografujących i takich, którzy tylko zdjęcia oglądają) powiedziało mi, że moje obrazki są rozpoznawalne z daleka. Byłem zaskoczony. Ale okazuje się, że każdy swój indywidualizm podświadomie wpycha we własne kadry, nawet te zrobione klasycznie, których nie pozna się po charakterystycznej edycji.
Zatem chyba każdy, kto robi przyzwoite kadry, ma własny styl, nawet jeśli nie jest tego w pełni świadomy.
avatar_180
2018-03-27 14:47:40
adamix
Zgloś do moderacji
pewnie tak ... ale moim zamiarem jest nie tylko komponować kadr

avatar_9285
2018-03-27 16:14:21
izis aff
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Trafiłam na ciekawą dyskusję.

Wiem o czym piszesz Adam, że na każdym portalu są inne "potrzeby". Tak się składa, że również tworzę fotografie w różnych kategoriach i bywam na wielu portalach (zagranicznych także). Żadnych absolutnie nie wykonuję pod portale, jak na zamówienie ;) Ja je autentycznie czuję, są w 100% moje, wyrażają mnie i moją estetykę.
Ale wiem, gdzie ich nie umieszczać, bo po prostu zostaną potraktowane jak "szmaty" (a żaden Autor tego nie lubi) i doskonale potrafię wyczuć, w którym miejscu warto je publikować, ponieważ odnajdą grono Odbiorców, zostaną zrozumiane. I myślę, że to miałeś na myśli pisząc o "ogólnym trendzie" na różnorakich portalach.

Ale pragnę zauważyć, że zaczynasz (jak sam przyznałeś) przygodę z krajobrazem, a to trudna sztuka przejście z jednej kategorii na drugą nie przerzuciwszy swojej maniery na tę kolejną kategorię. W tym wypadku edycja, bardzo przypomina mi edycję z Twoich portretów. Pewnie wykonujesz podobne posunięcia podczas obróbki, która jest rozpoznawalna. W krajobrazie też musisz odnaleźć swój "patent" i tego Tobie życzę :) Kadrowo całkiem fajne, ale faktycznie coś zbyt odrealnione one są :) Wierzę, że zaczniesz robić takie cuda, jak z portretami ;)


This page was created in 0.30934405326843 seconds