mariok - . . Zdjęcie 222993


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
mariok - . . Zdjęcie 222993
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2018-06-09
Odsłon: 9412
Komentarzy: 40
Ocena:
Liczba ferii:35
Analiz: 0
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia cyfrowe
Format zdjęcia 35 lub mniejszy
avatar_7400
mariok


Kategoria zdjęcia: DOC:Natura






 



avatar_10085
2018-06-09 14:40:47
meczata
Zgloś do moderacji
Ale się ładnie rzepak rozmył, ptaszyna uważnie patrzy:)
Co to za ptak?
Publikuj oczywiście.
avatar_7400
2018-06-09 15:20:57
mariok
Zgloś do moderacji
Pokrzewka cierniówka. Dziękuję za głos i komentarz. :-)

avatar_150
2018-06-09 19:06:06
fotosc
Zgloś do moderacji
wiecej lewej , a mnie prawej

nie za kadr

avatar_10085
2018-06-09 21:09:04
meczata
Zgloś do moderacji
Mnie kadr kompletnie nie uwiera, bo co prawda ptak głowę ma zwróconą w bok, ale patrzy do przodu.
Jak trafi do ciemni od razu dam kontrę. Dobry detal na ptaku i plastyka tła, to dla mnie wystarczający powód,żeby zdjęcie trafiło do GN.

avatar_150
2018-06-09 21:16:26
fotosc
Zgloś do moderacji
wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , podziwiam Ciebie ze potrafisz zauwazyc gdzie ptaszek patrzy :)

Wielki szacun dla Ciebie za ta spostrzegawczosc

avatar_10085
2018-06-09 21:19:21
meczata
Zgloś do moderacji
Fotosc Ty sobie jaj ze mnie nie rób:) Ja naprawdę mam wrażenie,że on patrzy na fotografa, a nie w lewo. Czuję to po prostu. Jeszcze jeden ruch i się spłoszy:)
Nie widzisz tego? Serio?

avatar_150
2018-06-09 21:24:07
fotosc
Zgloś do moderacji
kazdy ptaszek ktory ma otwarte oczy odnosi wrazenie ze sie patrzy na fotografa ale wcale nie przeszkadzaloby by bylo wiecej lewej a mniej prawej:)

avatar_10085
2018-06-09 21:30:07
meczata
Zgloś do moderacji
Biorąc pod uwagę, kąt widzenia przez ptaki zarówno Ty jak i ja możemy mieć rację :)
Myślę, że co do kadru Ty masz rację, więcej lewej wyglądałoby lepiej. Jednak i teraz wygląda na tyle dobrze,że szkoda wywalać do ciemni. Można zawsze dać sreberko. Obraz jako całość jest ładny. Oczywiście to moje zdanie.
Niech się autor broni, co ja tam będę z fachowcem się wykłócać?:)

avatar_150
2018-06-09 21:45:33
fotosc
Zgloś do moderacji
hehe ale sie targujesz :)

a powiedz mi jaki jest problem by Autor poprawil kadr i wstawil jeszcze raz ??? Ja wiem i widze ze przechodzi bardzo duzo zdjec ptactwa ostatnimi czasy do GN z roznymi mankamentami i malo tego sa ozlacane czyli promowane do GW ,juz duzo temu portalowi nie brakuje by niczym nie roznil sie od innych , a ja i mysle ze spora czesc osob stara sie by poprzeczka jaka jest na tym portalu byla nadal wysoka :)

Swiatelko jest ladne , ale kadr jest zwalony i dlatego proponuje poprawe i mysle ze to bylby dobry kompromis :) ale tez wiem ze z kobieta sie nie wygra :)

avatar_150
2018-06-09 21:46:28
fotosc

avatar_10085
2018-06-09 21:49:56
meczata
Zgloś do moderacji
Nie... wywaliłeś cały rzepak który dodawał uroku zdjęciu. Jest na pewno bardziej poprawnie, ale mniej urokliwie. Taki kolejny ptak na roślince. Ciasno, w dodatku te resztki rzepaku na krawędzi. Może szerzej w kwadracie? Ale pewno fotografom natury kwadrat zakazany?

avatar_10085
2018-06-09 21:53:40
meczata
Zgloś do moderacji
Myślę,ze najlepiej będzie jak autor wstawi inny kadr, z większa ilością lewej. Będzie wilk syty i owca cała. Tylko czy autor zechce?:)
A jeżeli już ogólnie o zdjęciach ptactwa, to bardziej to widzę w GN niż ciasno do bólu kadrowane kaczki. Model też ciekawszy.
Z kobietą można wygrać, tylko trzeba mieć argumenty odpowiednie:)

avatar_150
2018-06-09 21:56:51
fotosc
Zgloś do moderacji
my mozemy gdybac i kombinowac bo nie wiemy czy te zdjecie jest wycinkiem z calego zdjecia czy nie , na ta chwile ktora mamy a mamy te ujecie probuje uratowac zdjecie , kwadratow zbytnio nie lubie w przyrodniczych ale one nie sa zakazane , wszystko kto co lubi , masz racje rzepak zlikwidowalem a to on wlasnie dodaje uroku temu obrazkowi ,w kwadracie tez by wyszlo tak samo , chyba ze z dwoch stron obciety rzepak npKadr

avatar_150
2018-06-09 21:58:43
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Kadr

mozna juz bardziej zaakceptowac centralny kadr :) i mysle ze z tej fotografii to by bylo najlepszym rozwiazaniem:) w koncu patrzy sie na fotografa :)

avatar_150
2018-06-09 22:01:13
fotosc

avatar_10085
2018-06-09 22:02:54
meczata
Zgloś do moderacji
No widzisz, postarałeś się. Ostatni kadr dla mnie super. Bo ptak co prawda głowę ma w lewo, ale przodem do odbiorcy siedzi. Zostaje też urokliwy rzepak w wystarczającej ilości.
I co , możliwy jest kompromis? Trzeba tylko chcieć:)

avatar_7400
2018-06-09 22:08:34
mariok
Zgloś do moderacji
Wywołany do tablicy. Nie przepadam za kadrami centralnymi bądź pionowymi więc propozycje takowych do mnie nie przemawiają. Ptaszek faktycznie patrzył na mnie, i po 2 sekundach był już 50 metrów ode mnie. Dlaczego taki kadr wybrałem, ponieważ rzepak z lewej, odciągał uwagę od ptaszka. :-) Pozdrawiam wszystkich głosujących i komentujących, wszystkich i tych na nie :-)

avatar_19239
2018-06-09 22:09:52
panthomas
Zgloś do moderacji
@fotosc, światło na tym ujęciu jest silne i mocno kontrastowe, a jego widmo bardzo neutralne. Pojęcie ładnego światła, w moim rozumieniu, nieco odbiega od zaprezentowanego.
avatar_7400
2018-06-09 22:15:01
mariok
Zgloś do moderacji
Date Time Original = 2018-06-04 19:34:25

avatar_10085
2018-06-09 22:14:59
meczata
Zgloś do moderacji
Ha, ha... wiedziałam,że się patrzy na fotografa. Ja to się znam na ptaszkach. Nie ma się co nabijać na przyszłość kolego Fotosc:)
Pozdrawiam autorze. Twoje zdjęcie, Twój wybór, ale pogadać można.
avatar_7400
2018-06-09 22:16:32
mariok
Zgloś do moderacji
Oczywiście. Z każdej dyskusji wynika jakaś nauka :-)

avatar_150
2018-06-10 02:40:22
fotosc
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
alez ja sie nie nabijam :) zawsze ptaszki patrza na fotografa, ale to od fotografa zalezy jak sfotografuje ja i rowniez skadruje :)

avatar_10085
2018-06-10 07:46:38
meczata
Zgloś do moderacji
Fotosc no co TY? Jak fotograf się dobrze zamaskuje to ptaszki patrzą też w dół, na boki a nawet do tyłu:)
A tak serio. Myślę, że tylko fotograf wie na ile wykorzystał zastaną scenę. To nie ustawka tylko zdjęcie natury. Czasami w tle wchodzą paskudne elementy i trzeba wybrać mniejsze zło. Przecież ptaszek nie poczeka, aż wytniesz to co zawadza. Zresztą co ja Ci będę gadać, znasz się na tym lepiej ode mnie:)
Dzięki za miłą pogawędkę.
Co do zdjęcia nadal uważam,że zasługuje na GN.

avatar_9285
2018-06-10 08:06:05
izis aff
Zgloś do moderacji
Może ja coś skrobnę - co prawda ptaszków nie fotografuję, ale też wykonuję zdjęcia w plenerze. Kompozycja akurat nie jest kiepska - myślę, że to kwestia gustu. Mnie troszkę drażni ten szumik w tle... rozprasza mnie. Mnie tak się robi podczas obróbki, albo kiedy mam wysokie ISO. Oddałam głos na tak.

avatar_10075
2018-06-11 07:41:12
toksuh
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_21972
2018-06-11 11:20:19
damianski
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20238
2018-06-11 11:29:03
fotorom aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_3374
2018-06-11 13:00:32
marian aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_743
2018-06-11 13:17:20
akci aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_515
2018-06-11 14:37:12
keni
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2018-06-11 15:23:33
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_965
2018-06-11 17:27:36
adampa
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_9619
2018-06-11 17:53:50
hubert_m
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10532
2018-06-11 23:11:49
agnez
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_10085
2018-06-12 07:45:47
meczata
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_20457
2018-06-12 20:28:08
vonbitto aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_19239
2018-06-13 15:05:57
panthomas
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2018-06-13 20:00:44
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1355
2018-06-15 13:51:56
iceflower
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_55616
2019-09-02 15:34:15
nowikowa
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 1.0840258598328 seconds