Bardzo jestem ciekawy motywów, które kierowały to zdjęcie do ciemni. A może i nie. Łaska pańska na pstrym.....
Zastanawiam się co mogło być przyczyną:
1) PD?, narożniki u Autora dopracowane są zwykle do perfekcji, ale bez zbytniej przesady.
2) To nie "architektura" tylko "abstrakcja". Można przyczepić się do określenia "abstrakcja" - ale też nie. Rozwijana w latach 1918-1939 abstrakcja geometryczna wypełnia to co jest treścią prezentowanego obrazu.
3) Zbyt mała paleta barw jak na abstrakcję? Też nie. Obraz nie jest jednolity w tonacjach szarości + świetlisty kontrapunkt.
4) Linie (często przywoływane) - też nie. Diagonalna kompozycja spycha nas w otchłań PD. Skojarzenia otchłani wyłącznie dla dorosłej publiczności.
Rozumiem czy nie rozumiem decyzji - nie ważne. Obraz nie w tym miejscu powinien się znajdować.
Zastanawiam się co mogło być przyczyną:
1) PD?, narożniki u Autora dopracowane są zwykle do perfekcji, ale bez zbytniej przesady.
2) To nie "architektura" tylko "abstrakcja". Można przyczepić się do określenia "abstrakcja" - ale też nie. Rozwijana w latach 1918-1939 abstrakcja geometryczna wypełnia to co jest treścią prezentowanego obrazu.
3) Zbyt mała paleta barw jak na abstrakcję? Też nie. Obraz nie jest jednolity w tonacjach szarości + świetlisty kontrapunkt.
4) Linie (często przywoływane) - też nie. Diagonalna kompozycja spycha nas w otchłań PD. Skojarzenia otchłani wyłącznie dla dorosłej publiczności.
Rozumiem czy nie rozumiem decyzji - nie ważne. Obraz nie w tym miejscu powinien się znajdować.
KONTRĘ proponuję