Warning: getimagesize(/www/wwwroot/fotoferia.pl/public/fotos/2/8/a/2839ab55a11319bdd015a2094e9ddd51_max.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /www/wwwroot/fotoferia.pl/modules/Tworczosc/single_photo.php on line 272
Fotoferia.pl: Galeria niska - zdjęcie 90322, kocham Cię tato
Strona główna » Galeria niska

roniek2 - kocham Cię tato. . Zdjęcie 90322


Bezprawne wykorzystanie Fotografii jest naruszeniem praw autorskich do niej przysługujących egzekwowanym na drodze sądowej.
roniek2 - kocham Cię tato. . Zdjęcie 90322
Statystyki zdjęcia
Data publikacji:2013-04-26
Odsłon: 2438019
Komentarzy: 40
Ocena:
Liczba ferii:23
Analiz: 1
Ulubionych: 0
Kontra: 0
Publikacja w FB: TAK
 
Technika wykonania zdjęcia -
Format zdjęcia -
avatar_4115
roniek2

kocham Cię tato


Kategoria zdjęcia: DOC:Człowiek






 
avatar_7411
2013-04-29 16:59:56
paintitblack

9 poleceń
2 nie polecam

To ja też dorzucę swoje nudne trzy grosze :)

MZ jest jednak pewna granica przyzwoitości, mimo, że rozumiem Cię Aufik - forma w żadnym wypadku nie powinna być decydująca, jest przecież wiele fotografii które są świetne mimo niedomagań technicznych. Tutaj moment został niewątpliwie nieźle uchwycony, ale praca została zepsuta przez autora. Pal licho jakby zostawił w oryginalnym kształcie. Technicznie może i bez rewelacji, ale przy zachowaniu neutralnej kolorystyki (albo korekcji - nie wiem jaka była w oryginale), z chęcią dałbym srebro. Moment nie urzekł mnie aż tak jak Ciebie, ale to kwestia subiektywnego odbioru - przy dobrej prezentacji zasłużyłby zdecydowanie na GN. Bez dwóch zdań.

Odniosę się do wcześniejszego komentarza Autora - nic nie zabolało, nie chciałbym, żebyś traktował moje wcześniejsze komentarze personalnie. Po prostu uważam, że zepsułeś zdjęcie, które mogło być dobre, a ingerencja w obróbkę wpłynęła tylko destrukcyjnie na efekt końcowy. MZ na miejscu byłoby poprosić o ciemnię, poprawić i wrócić, a nie zadowalać się, że udało się jakoś to przepchnąć do GN. Po najmniejszej linii oporu nie dopuszczając myśli, że może jednak coś jest nie tak. Mało konstruktywne w kontekście rozwoju swojego warsztatu.

Niestety często tak jest, że głosy oddawane są szybko bez wnikania w szczegóły - ciekaw jestem czy głosujący na tak podtrzymaliby w tej sytuacji swój głos.

Wrzuciłem jako analizę, żeby wypromować trochę dyskusję, która mz jest potrzebna, z chęcią usłyszałbym zdanie innych użytkowników

Pozdrawiam serdecznie









avatar_7411
2013-04-27 19:50:47
paintitblack
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Przekaz na tak, ale wykonanie zdecydowanie na nie. Balans bieli - siadł, krzywo, ale to nie ważne. Bardziej ewidentnie kolorów nie można było próbować się pozbyć. TagTagTag Nie nadaje się do publikacji.
avatar_4115
2013-04-27 20:03:09
roniek2
Zgloś do moderacji
nic nie jest krzywo, popatrz na prawą ścianę,1% w lewo a po leci prawa strona i odwrotnie. Odbiór kolorystyki to rzecz gustu. Kolorystyka czy też brak jej mogą podkreślać chwilę lub status społeczny. W zastanej sytuacji taka kolorystyka wydaje mi się odpowiednia. Tobie mogło się nie spodobać, innym się podoba jak widać.

avatar_7411
2013-04-27 19:59:06
paintitblack
Zgloś do moderacji
Po raz trzeci - może napiszę :) Ewidentnie widać usuwanie kolorów ze spodni dziewczyny (częściowo z bluzy i tła, ale to przez przypadek). Czarno biała obwódka chyba bardziej nie mogłaby się rzucać w oczy.

avatar_7411
2013-04-27 20:18:54
paintitblack
Zgloś do moderacji
Trochę jest, ale fakt, że mniej niż mi się wydawało ~0,6%. Ławka trochę potęguje wrażenie. Zresztą pisałem, że to nie ważne w kontekście mojej oceny zdjęcia.

"innym się podoba jak widać" - to kwestia oceny zdjęć na FF. Niestety w znacznej większości jest to zdjęcie-klik, zdjęcie-klik, bez przyglądania się dokładniej temu co się ocenia. Potem wychodzą takie "kwiatki" jak tutaj ;)
avatar_4115
2013-04-27 20:21:39
roniek2
Zgloś do moderacji
yyyyyyy, ok.

avatar_4115
2013-04-29 09:39:59
roniek2
Zgloś do moderacji
dziękuję wszystkim głosującym i pozdrawiam.

avatar_1303
2013-04-29 10:12:32
rsm
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7411
2013-04-29 11:48:21
paintitblack
Zgloś do moderacji
oceniam
Moim zdaniem zdjęcie z tak ewidentnymi śladami nieudolnej obróbki na poziomie painta jest nie do przyjęcia w GN.
avatar_4115
2013-04-29 11:53:00
roniek2
Zgloś do moderacji
oho zabolało kolegę, masz straszny problem z tym zdjęciem. Musisz z tym żyć chłopie.

avatar_4827
2013-04-29 12:04:28
krzytrojan
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_5993
2013-04-29 12:29:28
prochaina
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
oceniam
Ja się zgodzę z @paintitblack, tak nieudolna obróbka nie powinna gościć w GN.

avatar_4115
2013-04-29 18:01:05
roniek2
Zgloś do moderacji
nie znam się ale obie analizy przedstawione zarówno przez paintblack jak i Aufik wydaja mi się rzetelne. Dla mnie dużym wyróznieniem jest fakt, iż zdjęcie wzbudza kontrowersje. Teraz dla świętego spokoju zrobiłbym b&w. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za dyskusję.

avatar_423
2013-04-29 18:10:48
dzikie_wino aff
Zgloś do moderacji
Jak to mawiają - z pustego to i Salomon nie naleje...

http://www.dzikiewino.com/wrzuta/fotoferia/calus.jpg

dlatego ciężko było coś więcej w kolorystyce z tego wyciągnąć.

Złotko za treść, czarna za formę. Brąz z plusem / srebro z minusem.
avatar_4115
2013-04-29 18:24:49
roniek2
Zgloś do moderacji
obiektywnie, dzięki.

avatar_513
2013-04-29 18:34:39
arturs
Zgloś do moderacji
oceniam
ode mnie brąz z plusem zatem.

avatar_7830
2013-04-29 18:47:01
tomekkos
Zgloś do moderacji
Moim skromnym zdaniem zdjęcia w Galeriach powinny reprezentować również poziom techniczny/jakościowy a takie "maziaje" powinny być niedopuszczalne- to są takie podstawy a właściwie : selekcja, szparowanie, maski to PODSTAWY PODSTAW.
Pomijając to, że zdjęcie wygląda niechlujnie z taką obróbką
avatar_4115
2013-04-29 19:13:26
roniek2
Zgloś do moderacji
czy zdjęcia reporterskie też ? wyciągasz i strzelasz, rejestrujesz zdarzenie, zatrzymujesz chwilę. Zdjęciem opowiadasz pewną historię. Jeśli zdjęcie jest dobre to nie będzie Ci przeszkadzać poruszenie czy rozmazanie. Techniczna strona jest też bardzo ważna ale często nie gra pierwszych skrzypiec. Przejrzyj GN i GW a sam zobaczysz o czym mówię.

avatar_4115
2013-04-29 19:17:46
roniek2
Zgloś do moderacji
co do obróbki - mój błąd, oczywiście zgadzam się z oceniającymi i z pokorą przyjmuje krytykę.

avatar_7830
2013-04-29 20:05:33
tomekkos
Zgloś do moderacji
Mówię o jakości obróbki dla jasności.
Autorze wszytko byłoby ok gdyby to niechlujstwo bądź nieumiejętność- niepotrzebne skreślić:)
avatar_4115
2013-04-29 22:07:34
roniek2
Zgloś do moderacji
niechlujstwo ? skąd wiesz jakim jestem człowiekiem, widziałeś inne moje prace ? wiesz, mam dość i tej pracy i komentarzy osób Twojego pokroju. Skoro dokonujesz pod moją pracą wpisów tzn , że w tym temacie możesz świecić przykładem, chętnie zobaczyłbym Twoje prace kolego.

avatar_6447
2013-04-29 21:07:51
greg_fotoart
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_5993
2013-04-29 22:55:55
prochaina
Zgloś do moderacji
Właśnie Autorze wyluzuj:) To tylko portal fotograficzny:)
Też sądzę, że lepiej byłoby to usunąć i wstawić poprawione i pod nim zgarniać zasłużone wysokie oceny. Sam chętnie taką wystawię :)
avatar_4115
2013-04-30 00:46:14
roniek2
Zgloś do moderacji
ok, spróbuję, może przejdzie.

avatar_7830
2013-04-29 23:09:21
tomekkos
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
Spokojnie bez nerwów:)
Napisałem też o nieumiejętności przecież. Nie wiem o czym jeszcze może świadczyć takie "wyjechanie" poza obiekt pędzlem czy selekcją...
Może sam powiedz czemu tak się stało?
Ja osobiście bym się wstydził tak obrobioną pracę wystawić i powiem Ci szczerze, że na kursach PS kursanci tak nie robią- sory za szczerość ale jak się czegoś nie robi dobrze to lepiej tego nie robić wogóle

avatar_7830
2013-04-29 23:34:39
tomekkos
Zgloś do moderacji
Dodam jeszcze, że ja na Twój temat się nie wypowiadam tylko na temat obróbki zdjęcia która jest albo:
nieumiejętna, albo niechlujna, albo na "odwal się" i nie wiem co można jeszcze wymienić- widziałeś przecież jak to wygląda podczas pracy i to Twoje ryzyko taką pracę wystawiać.
Podpisana osoba "mojego pokroju":)

avatar_7411
2013-04-30 11:14:28
paintitblack
Zgloś do moderacji
Dużo słów, mało treści niestety..

avatar_2295
2013-04-30 12:05:08
pouln
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
oceniam
Poprawka tu to kwestia jednej minuty, zastanawia mnie tylko po jakiego grzyba Autor w ogóle sięgnął po taki zabieg? a jak już to nastęnym razem przy podobnych używaj masek warstw - wtedy w każdym momencie możesz bezstratnie wrócić do danego etapu obróbki i nanieść poprawki (jeśli to ucziniłeś - niepotrzebne skreślić)
z -
avatar_4115
2013-05-01 20:20:59
roniek2
Zgloś do moderacji
po jakiego grzyba Autor w ogóle sięgnął po taki zabieg? dobre pytanie. Chciał dobrze a wyszło jak zawsze. Szkołę dostałęm i wyszło mi na dobre :-)

avatar_3593
2013-04-30 23:18:01
pic
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7830
2013-05-01 09:29:50
tomekkos
Zgloś do moderacji
@Paintiblack- to o moim wpisie? On jest odpowiedzią na wpis Autora pod moim komentarzem niczym więcej:)

avatar_3257
2013-05-01 11:36:35
froda
Zgloś do moderacji
oceniam
Wszystko czym chciałabym uzasadnić swoją ocenę jest w analizie paintitblacka.

avatar_29
2013-05-01 23:39:48
fproject aff
Zgloś do moderacji
oceniam
Bzdury piszecie, przekaz tego zdjecia jest świetny, widac dume ojca z córki, a że na różówo? no cóż, widac Autor tak chciał, ja bym zrobił inaczej, ale Autor zrobił. Ja to kupuje. ?Czucie i wiara silniej mówi do mnie niż mędrca szkiełko i oko? oraz ?Miej serce i patrzaj w serce?, jak pisał klasyk. Świetna fotografia :) Gratuluje Autorze.

avatar_3150
2013-05-02 01:16:33
ader
Komentarz edytowany przez użytkownika
Zgloś do moderacji
oceniam
Jak wyżej.

avatar_1412
2013-05-09 09:58:09
przyb
Zgloś do moderacji
oceniam
Moment, emocje, przekaz ok niestety balans bieli i pseudo obróbka zdecydowanie zdyskwalifikowała zdjęcie. Nie przekonuje mnie wypowiedź
"czy zdjęcia reporterskie też ? wyciągasz i strzelasz, rejestrujesz zdarzenie, zatrzymujesz chwilę"
Owszem masz rację ale ty tą chwilę popsułeś. Zdjęcie reporterskie może być nieostre niedomagać technicznie (w pewnych granicach)ale ma przekazać nam rzetelnie jakieś wydarzenie. Wybacz ale to zdjęcie nie jest zdjęciem z "puszki" wykonanym na prędce przez reportera chcącego się z nami podzielić chwilą. Tu znajduje się świetny moment który został zepsuty z niewiadomych powodów. ZDECYDOWANIE ZA ANALIZĄ.

avatar_670
2013-05-09 22:02:05
ostry
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_656
2014-03-10 20:36:11
yossarian
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_342
2014-03-19 10:41:08
michal_w aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_1445
2014-06-19 21:49:18
jacekz40 aff
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_7500
2016-02-15 21:26:46
elwisek88
Zgloś do moderacji
oceniam

avatar_4341
2017-04-25 15:27:44
andrzej08 aff
Zgloś do moderacji
oceniam


This page was created in 0.2763090133667 seconds